Gästalster: av iDa

Här kommer fler alster av iDa. En till mysig sjal, fast denna gången i vitt. Är det samma mönster som den tidigare tro?


Såhär säger iDa själv: ..julklapp till svärmor, sjal att värma sig med på jobbet. =o)

På nästa bild syns en filt. Den finns numera i det här hemmet då det var en present till iDas systerson. Dvs min fina lillkille.

Såhär säger iDa själv: ..mysfilten som jag virkade till systerson, för att välkomna honom till vår mysiga familj! Mitt största projekt, som jag är väldigt nöjd med.

Här visar han upp den. Nä, egentligen leker han tittut.


Kommentarer
Postat av: iDa

Sjalen till svärmor är virkad efter samma mönster som den första, fast lite modifierad och med större nål, vilket gjorde att den blev mycket större i slutändan och med lite annat mönster.. =o)

2010-03-05 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0