Masken



Masken virkade jag till sonen för ett litet tag sen. Mitt andra virkprojekt i turordningen. Den är "freestylad", alltså jag hade ingen beskrivning så den ser lite annars ut, men jag är nöjd ändå. Den har en pingla i magen och ser väldigt mätt och nöjd ut.

Ni kan väl "Masksången"?

Ingen tycker om mig,
ingen vill ha mig,
för att jag gillar mask.
Långa och slibbiga korta och klibbiga
har jag dem i en ask.
Jag biter av dem hu´vet,
suger ur dem musten,
slänger sen skalet bort.
Ingen tycker om mig,
ingen vill ha mig,
men ooh vad mask är gott!





 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Kul att du har lagt in texten till visan.

De är så sööta, både masken och visan.

2010-04-13 @ 07:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0