Klänning

Idag frågade jag min man om jag fick klä min son i klänningar. Det är väl en konstig sak att fråga kan tyckas, men jag lyckas alltid hitta så många fina klänningar att sticka, sy eller köpa.
Det är kanske därför jag har så många klänningar i min garderob också. Det är en fashination av klänningar överlag, inte bara barnkläder.

Det var den här som föranledde frågan:

 Klicka på bilderna för att se dem större hos dem jag hittade dem hos på Flickr.


Jag tror jag ska sticka den här till sonen istället.



Gratis mönster på dessa finns på Ravelry.


Kommentarer
Postat av: iDa

Åh, så härliga! Kanske inte Arvid har något emot klänningar, bara de är stickade av mamma och väldigt fina?

2010-02-17 @ 12:45:54
Postat av: Ewa

Så fin! Jag tycker visst man får klä söner i klänningar. Och nu får jag lust att lära mig sticka igen...

2010-02-18 @ 00:52:47
URL: http://queenofspadina.blogspot.com
Postat av: Emma

Sonen har kanske inget emot det, men väl pappa... :) Det var väl inte så allvarligt menat heller, men jag tycker att det finns mer kläder till tjejer redan nu på bebissstadiet. Det är väl underligt.

2010-02-18 @ 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0